torstai 7. huhtikuuta 2011

Tallinna

Kävästiin siis äitin kanssa viime lauantaina Tallinnassa päiväristeilyllä. Menomatkalla kierrettiin Taxfreetä ja käytiin aamiaisella laivan kahvilassa. Oltiin perillä Tallinnassa n. klo 12.30 ja satamasta lähdettiin sitten ilmaisella bussilla kohti Rocca al mare kauppakeskusta. Siellä pyörähdettiin pikaisesti vaan muutamat etukäteen katsotut kaupat läpi ja palattiin seuraavalla bussilla takaisin kaupunkiin.  Keskustassa kierrettiin Viru, sekä käytiin kahvilla ja sen jälkeen mentiin Rotermanniin kurkkaamaan, mitä Stradivarius, Pull&Bear ja Bershka pitävät sisällään. Siitä mentiin satamaan ostelemaan vähän juustoja, jonka jälkeen oli "illallisen" aika. Laiva kohti kotia lähti klo 21 ja paluumatka menikin sitten tosi nopeasti. Käytiin ostamassa Taxfree jutut, jonka jälkeen mentiin kahvilaan istuskelemaan. Tulipa siellä nukuttuakin tunti, onneksi laiva oli paluumatkalla aika tyhjä! Hyvä reissu oli ja mielelläni lähtisin viimeistään uudelleen :)

Yritän viikonloppuna saada aikaiseksi lisätä tänne reissulla tehdyt ostokset :)

♥ Senni

Laura kirjoitti...

Mä etsin Bershkaa kissojen ja koirien kanssa enkä löytänyt! En tajua :D meidän hotelli oli siinä virukeskusta vastapäätä, se Nordic hotel Forum, eli sen ois kai pitäny olla jossain suht lähellä. Olin siis muutama viikko sitten kans Tallinnassa. No, eipähän tullu törsättyä sit ;)

Senni kirjoitti...

No voi harmi! :/

Rotermanni on kyllä ihan siinä "vieressä" ja sen "pohjapiirrustuksen" ja sijainnin löytää täältä: http://www.rotermannikaubamaja.ee

Ehkä ens kerralla sitten löydät sinne :)