perjantai 8. huhtikuuta 2011

Mitä tuli ostettua Tallinnasta?

Nyt olisi sitten luvassa Tallinnan reisulla tehtyjen ostosten esitely. Mitenkään suuren suuri mun saalis ei ole, kun olin varautunut että tuun miljoonien kassien kanssa takaisin. Oon kuitenkin tosi tyytyväinen mun ostoksiin ja tuli niitä kuitenkin tehtyä ihan mukavasti :) Noiden lisäksi tuli sitten tehtyä pieniä ostoksia Taxfreessä, mutta niitä en rupea täällä esittelemään.
39,95 €, Stradivarius
25,95 € Stradivarius
22,95 €, Stradivarius
3,95 €, New Yorker
9,95 €, New Yorker
29,95 €, Pull and Bear
29,95 €, Cropp

Tänään pyörähdin Jasminin kanssa kaupungilla ja tein pari kivaa löytöä, jotka esittelen viikonlopun aikana. Nyt mun pitää vielä pari tuntia odotella, että äiti pääsee töistä ja sitten mennään kaupan kautta kotiin ja illalla olisi tarkoitus treffata Annia.

Oikein mukavaa perjantain jatkoa kaikille!

♥ Senni

8 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Ihania ostoksia, varsinkin tuo vimppa takki! :)

P.S. Käyhän kurkkaamassa:

http://missingsparkles.blogspot.com/2011/04/blogiesittelyt-blog-introductions-part_08.html

Senni kirjoitti...

Mustakin se on tosi kiva, rento mutta silti kuitenkin siisti :)

Kävin kurkkaamassa, tosi kiva juttu, kiitos kovasti! :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat nuo Pull and Bear.in housut!!:)

http://sannamaris.blogspot.com/

Senni kirjoitti...

Mä oon ihan rakastunu niihin, kerrankin mun kropalle istuvat chinot! Kaikki aikaisemmin koittamani on nimittäin ollut ihan hirveitä mun päällä, mutta nyt vihdoin tärppäs :)

Mikaela kirjoitti...

Kiva toi jakku ja noi chinot! (:

Senni kirjoitti...

Niin on munkin mielestä! :)

Laura kirjoitti...

Ihania löytöjä! :)

Senni kirjoitti...

Kiitos! :)