tiistai 26. huhtikuuta 2011

ongelma!

Heippa hei! Mulla on nyt kuulkaas ongelma. Mulla loppui tossa jokunen kuukausi sitten Bloggerista kuvatila ja sen jälkeen olen lähettänyt kuvat Picasan kautta verkkoalbumiin (no mikä lieneekään...). Äsken olin lähettämässä kuvia, kunnes yhtäkkiä yhden kuvan kohdalla Picasa sanoi, että kuva-albumi täynnä. Sen jälkeen kylläkin sain muita kuvia vielä ladattua. Vähän aikaa sen jälkeen, Picasa alkoi jotain temppuilemaan ja se kohta, josta saan kansion (johon kuvat haluan lähettää)valittua, ei antanut ollenkaan vaihtoehdoksi sitä, minkä olisin halunnut.

Nettikin juuri sopivasti katkesi, joten en voi tutkia asiaa sen kummemmin. Täytyy siis huomenna tutkailla juttuja tarkemmin ja mikäli toi ei ala toimimaan niin on vissiin opeteltava lataamaan kuvat jotain muuta reittiä pitkin (buu!).

Tän tekstin mä kirjoitin mun kännykällä ja nöyrimmät pahoitteluni, että nyt ei tule yhtään kuvaa.

Palailen pääsiäiskuvien kanssa heti, kun mahdollista! :)

Ei kommentteja: