lauantai 26. maaliskuuta 2011

sick

Terkkuja täältä "sairasvuoteelta"! Blogi on ollut hiljaisena mun flunssan ja kiireisen viikon takia. Viime lauantaina mulla alkoi flunssa ja kuume kesken illanistujaisten ja maanantaihin asti pysyin vuoteessa. Tiistaina mulla oli ensimmäinen ajotunti autokoulussa ja sen jälkeen illalla vielä teoriatunti. Keskiviikkona oli toinen ajotunti ja illalla Jari tuli reissusta ja ilta menikin sitten matkakuvia katsellessa ja reissusta juttelemalla. Torstaina oli taas teoriatunti. Kävin torstaina lääkärissäkin tän flunssan takia, koska mulla on toinen korva lukossa koko ajan ja siinä on kauhea paine. Poski on kipeä, sekä imusolmukkeet. Sairaslomaahan sieltä sitten määrättiin loppuviikoksi, mutta menin siitä huolimatta perjantaina kuitenkin kouluun, koska jakso loppui ja koin tärkeäksi olla viimeisenä päivänä koulussa, kun piti olla kaikkia arviointeja. No, ihan turhaahan mä sinne menin. Illalla olisi ollut illanistujaiset, mutta saikun ja huonon olon takia en sitten sinne kuitenkaan mennyt. Tänään oon ollut vaan kotona, katsonut Vampyyri Päiväkirjoja (yhyy, katsoin jo ekan tuottarin!), nukkunut ja varattiin me myös äitin kanssa ensi lauantaille päiväristeily Tallinnaan, jee! Täytyy toivoa, että paranen siihen mennessä  :)

Kiireiden ja sairastelun  takia mulla ei myöskään ole kuvia tältä viikolta, mutta lätkäsen tähän nyt parit kuvat viime viikonlopulta.

Yritän huomenna saada kuvailtua saamani tuliaisen ja esittelen sen sitten täälläkin, en kuitenkaan lupaa mitään :)

♥ s

Ei kommentteja: