keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

today's outfit

Mooooi! Pitkästä aikaa ja huikean toisen kerran (ellen nyt ihan väärin muista) tämän blogin historiassa sain aikaiseksi kuvata päivän asuni. Mä pidän "tyyliäni" tosi yksinkertaisena ja aika tylsänä, mutta ajattelinpa nyt kuitenkin välillä kuvailla asun. Pitkästä aikaa mulla oli FARKUT jalassa. Nykyään kun olen aika vannoutunut leggingsien käyttäjä. Tänään mentiin ehkäpä vielä normaalia pelkistetyllä linjalla, kun farkkujen yhdistäminen muihin vaatteisiin ei enää niin hyvin luonnistukkaan pitkän tauon jälkeen! :D Ja pahoittelut kuvien huonosta laadusta!


Jos siellä joku tätä lukee niin laitanko mä jatkossa vaatteiden ostopaikan myös vai pelkän kuvan? :)

♥ S

6 kommenttia:

mari kirjoitti...

ihana laukku!

Senni kirjoitti...

Mäkin tykkään :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiva asu! :P

Senni kirjoitti...

kiitos :)

Anni kirjoitti...

mun mielestä voisit laittaa ostopaikankin. :)
ps. sait lukijan.. :)

Senni kirjoitti...

Minäpä pistän ne sitten tulevaisuudessa :) jee, kivaa!