sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Eilisen ostokset!

Ohhoh, nyt mä olen yllättynyt! Varmaan ensimmäinen kerta mun blogihistoriassa, kun saan ostokset esiteltyä näin pian. Go me! ;)
2kpl pantoja 4,95€, H&M
Farkkubiker 29,95€ (-50%), Z.I.P/Halonen
Maximekko 14,95€, H&M
Maailman söpöin kukkamekko 14,95€, H&M
Cargot 29,95€, Lindex
Pusero 16,95€, Gina Tricot

Noiden lisäksi tuli ostettua Ikeasta kaikkea pientä tulevaisuuden varalle, sitten kun oma koti tulee hommattua. Viimeisen parin vuoden ajan ollaan äitin kanssa aina ostettua jotain keittiötarvikkeita yms. omaa kämppää varten niin ei tarvitse sitten hommata kaikkea samaan aikaan, kun muutto on ajankohtainen :) Siihen nyt tosin on varmaankin vielä vuosi-pari aikaa...

Huomenna onkin "jännä" päivä, siitä lisää stten myöhemmin :) Älkää nyt kuitenkaan odottako mitään ihmeellistä, mä vaan oon odottanu sitä kuin kuuta nousevaa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana kukkamekko :P

Senni kirjoitti...

Mä rakastuin siihen! :D