torstai 6. tammikuuta 2011

Vuosi 2010; Touko-ja kesäkuu

Toukokuu:
Meijän grilli-ilta, jolloin sää voitti ja me jouduttiin tekemään ruoat uunissa.
Paljon hengailua Santtarilla.
Ahvenanmaan reissu valitun koulunporukan kanssa.

Kesäkuu:
Päättärit ja lujaa meni!
Ajettiin just mun synttäripäiväks porukoiden ja Annin kanssa ukin ja mummin luo Pyhännälle...
Ja oltiin myös juhannus siellä. Maattiin Annin kanssa se koko aika laiturilla ja samalla juotiin siideriä (jäisten mansikoiden kera, ofc!), luettiin muotilehtiä ja otettiin aurinko, aika täydellistä!
Nähtiin Jasminin, Jennin ja Melindan kanssa, käytiin jokirannan Amarillossa ja syömässä ja sen jälkeen vietettiin meillä leffailtaa.

Huomenna suuntaankin sitten juhlimaan Jasminin 18-vuotis synttäreitä, jei! :)

♥ Senni

2 kommenttia:

Noorasd kirjoitti...

Oi miten ihanan pläski oon noissa kuvissa :D::D:D:D:D onneks oon nyt laihtunu !

Senni kirjoitti...

No höpöhöpö! Mä oon lihonnu :( mut nyt alko terveellinen elämä!