sunnuntai 2. tammikuuta 2011

Vuosi 2010; Tammi-ja helmikuu

Monessa blogissa on näkynyt kertauksia vuodesta 2010. Niinpä minäkin haluan käydä kuluneen vuoden tapahtumia läpi myös täällä blogissa. Mietin itselleni mieluisinta tapaa tehdä sen ja tulin siihen tulokseen, että tulevan viikon aikana teen kuusi postausta, joissa jokaisessa kerron kahdesta kuukaudesta. Tämä siksi, koska en vain osaa päättää yhtä tai kahta kuvaa jostain tietystä "tapahtumasta". Joinakin kuukausina on tapahtunut enemmän, joten jos yrittäisin tunkea koko vuoden yhteen postaukseen, niin a) mulla menisi hermot, koska kuvien lataamisessa kestäisi ikuisuus. b) kukaan ei jaksaisi katsoa kerralla kaikkia kuvia ja työ olisi ihan turhaa ja c) tää sivu luultavasti lataisi tosi hitaasti (+ olen luultavasti koko ensi viikon aikalailla vaan kotosalla, joten mitään kerrottavaa ei sinäänsä ole, paitsi uudesta vuodesta kyllä kerron, kunhan saan ne helkkarin kuvat jollakin konstilla). Niinpä mä nyt teen sen näin! :)

Tammikuu:

Tyttöjenilta ja kuvailua Annin kanssa.
Ei-niin-aktiivista opiskelua.

Tyttöjenilta TAAS + leivottiin ja tehtiin namipirtelöö!
Samun 5v-synttärit ja Hertta tuli taloon.

Helmikuu:

Oltiin Annin kanssa laskiaisena myymässä arpoja ja mulle löyty täydellinen pinssi ;)
Keilausreissu Annin, Idan ja Janinan kanssa + Mäkki-Hese-Abc-kierros :D
Flamingo-reissu (Jumbossa shoppailua, kylpylä, Amarillo ja hohtominigolf)



Sellanen oli mun tammi/helmikuu! Tai siis sellaset vähän mainitsemisen arvoset tapahtumat yms :)

Palaillaan seuraavan kerran sitten varmaankin maalis/huhtikuun merkeissä.

♥Senni

Ei kommentteja: