torstai 23. joulukuuta 2010

vuosi 2o1o!

Päätin nyt tehdä aikani kuluksi tällaisen kyselyn, joka on viimeaikoina monessa muussakin blogissa näkynyt :)

IHMISSUHTEET:
1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana? Ystävästä en tämän vuoden puolella osaa sanoa, mutta ainakin olen tutustunut uusiin ihmisiin...
2. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt? Olen! Olin mm. kesätöissä, en tosin virallisissa, mutta niin että sain kuitenkin rahaa. Olen myös hakenut töitä, kokeillut yksin asumista muutamaan otteeseen, kun olen ollut Stadissa töissä ja kun porukat oli reissussa. Mitähän muuta :o
3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana? No, ihan virallisesti en ole.
4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta? Mun muistissa on nyt pahasti jotain vikaa... Tää vuosi on mennyt ihan älyttömän nopeasti ja kaikki jutut, mitä mieleeni tulee on viime vuoden puolelta! Mutta ainakin, kun Hertta tuli meille. Kaikki Stadin reissut, Annin kanssa vietetty aika, bileet, koulukavereiden kanssa vietetty aika yms. perus asiat. Sekä tietysti Riikan matka ja Kauppisristeily!
5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana? No tavallaan...

MINÄ:
1. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana? Kyllä mä luulen, ainakin kun mietin niin on musta tullut ehkä vähän "kypsempi". Moni on kyllä varmasti eri mieltä, mutta niin musta itsestäni tuntuu :D Oon myös muuttunut ehkä hieman itsevarmemmaksi kuin vuosi sitten. Ja ulkonäkö nyt on kyllä muuttunut. Toissapäivänä tuli postissa just koulukuvat niin viime vuoden kuvaan vertaamalla huomaa kyllä muutoksia.
2. Oletko lihonnut? Laihduin kyllä, mutta nyt olen taas vähän lihonnut. Olen kuitenkin laihempi kuin viime talvena.
3. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana? En ole :)
4. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana? Tänä vuonna en ole tainnut.
5. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana? En ole. Tuntuu, että kaikki jutut on tapahtunut aikaisemmin ja tänä vuonna ei oo ollut mitään "jännää"!

RANDOM:
1. Kuka oli paras uusi tuttavuus? Musta tuntuu, etten ole pahemmin tutustunut kunnolla kehenkään tämän vuoden puolella. Toki on kavereiden kautta tullut uusia tuttuja, mutta kumminkin. Joten siis jätän tän kohdan vastaamatta.
3. Synnyttikö kukaan läheisesi? Ei kukaan kovin läheinen, muutama tuttu kyllä.
4. Kuoliko kukaan läheisesi? Valitettavasti...
5. Missä maissa kävit? Tän vuoden puolella Virossa, Ruotsissa ja Latviassa.
6. Mitä haluaisit vuodelta 2011 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2010? Haluaisin muuttaa omaan kotiin, ostaa/saada auton, saada töitä ja matkustaa paljon.
7. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2010? Hmm, 17.12? :DD Onhan niitä vaikka mitä muitakin, mutta en nyt jaksa ruveta luettelemaan :)
8. Vuoden suurin saavutuksesi? En mä ole tainnut mitään kovin kummoista saavuttaa... No koulu on mennyt ihan hyvin, huoh? :D
9. …ja suurin epäonnistuminen? Ihmissuhteet tuli näin ekana mieleen.
10. Kärsitkö vammoista? En kärsi.
11. Mikä oli paras asia, jonka ostit? Sanoisin tähän muutaman jutun, mutta kun en ole niitä itse maksanut niin jätän nyt sitten mainitsematta. Mutta tämän vuoden varmaankin paras "sijoitus" tulee olemaan objektiivi kameraani, kunhan joulun jälkeen pääsen taas kaupoille.
12. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta? Muutaman ystävän ja äitin <3
13. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta? Iskä ja isäpuoli toisinaan.... ja eräät muut ihmiset.
14. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi? Vaatteisiin!
15. Mistä innostuit eniten? Ei tuu nyt muuta mieleen, kuin mahdollinen Puolan matka kouluporukal? :D ja se Riikan matka silloin.
16. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi? Vaikee sanoo. Viime vuonna tähän aikaan olin Thaimaan lämmössä, mutta kotiinlähtö-fiiliksissä tosin. Jos kyseistä matkaa ei lasketa niin uskon olevani nyt kuitenkin hiukan onnellisempi :)
17. Lihavampi vai laihempi? Laihempi :))
18. Rikkaampi vai köyhempi? Rikkaampi niin tilin, kuin myös kokemuksien kannalta!
19. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän? Järjestäneeni aikaa ihmisiä varten ja vaikka mitä!
20. …entä vähemmän? Mässäileväni ja kiukuttevani.
21. Miten aiot viettää joulun? Kotona perheen kanssa!
22. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi? Olisin sanonut ja tehnyt jotkut asiat toisin...
23. Rakastuitko vuonna 2010? Rakkaus on niin vahva ilmaisu, joten en.
24. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli? Nolla
25. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit? Salatut Elämät (oli pakko! :D), Vampyyri päiväkirjat.
26. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan? Vihakin on niin vahva ilmaisu, joten en sano tällä hetkellä vihaavani ketään. Mutta toki on ihmisiä, joista en pidä yms!
27. Mikä oli paras lukemasi kirja? En lukenut yhtään kirjaa!
28. …entä musiikillinen löytö? No joku noist tän vuoden hittibiiseistä. Vaikea sanoa, kun ne on ihan lemppareita, mutta sitten kun niitä soitetaan joka tuutistä niin niihin kyllästyy.
29. Mitä halusit ja sait? Toisen koiran (mutta en mä ainut ollut, joka sen halusi) ja uuden kännykän
30. Mitä halusit, muttet saanut? Louis Vuittonin laukun!
31. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi? Hmm, kävin itseasiassa tosin vähän elokuvissa! Ja kaikenlisäksi mulla on vielä satc2 ja uusin Twilight näkemättä.
32. Mitä teit syntymäpäivänäsi? Olin perheen ja Annin kanssa Pyhännällä viettämässä juhannusta (ja mun synttäreitä siinä samassa!)
33. Ketä kaipasit? Perhettä, koiria, ystäviä, läheisyyttä!
34. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi? Ihme kysymys? :D kaverit!

MUUTA:
1. Oletko joutunut tappeluun? En ole :)
2. Oletko tehnyt mitään luvatonta vuoden aikana? No mitä nyt toi viime viikonlopun yritys tais olla vähän luvatonta :D ja oon mä ajanu yhen pysäkkivälin metrolla pummilla, hurja!
3. Oletko juonut ”perseitä”? En ole, osaan ottaa kohtuudella, haha ;D
4. Oletko tehnyt jotain, mitä olet katunut kauan jälkeenpäin? Olen

Nyt tuli vähän tylsiä vastauksia, mutta ei vaan tuu mieleen mitään jännää!

♥ Senni

Ei kommentteja: